If this love only exists in my dreams, don´t wake me up

soory men igår så sa jag att jag skulle göra ett inlägg på kvällen, men som tyvärr inte blev av... det gick inte att få upp bilderna jag tänkte lägga ut. Men men jag får väll skriva det jag tänkte skriva igårkväll nu. Efter att jag o Engla hade tittat lite på tv så power gick vi/ srang en lång bit ända till en kossa hage där vi träffade ett härligt gäng med kossor som bara stod och glodde på oss :) Haha! de var så söta!! Vi stannade kvar där och klappade och matade dem och sedan sprang vi tillbaka hem. Idag så ska vi träffa en kompis som oxå har stuga här i Nordingrå (y) Det kommer bli sjukt kul att träffa henne igen!!! 
see ya! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

siblingsadventure.blogg.se

Hej vi är två systrar som driver denna blogg. Vi kommer skriva om mode och vad vi gör på dagarna.

RSS 2.0